Planer

Uppdatering

Jag har hamnat fel.. Johanna och Micke håller på att titta på porrsidor, johanna är hungrig och jag sitter och äter chips :)
Inte hur jag hade planerat kvällen men det funkar. Johanna har anmält mig till den nya säsongen av paradis hotel, inte vet jag varför, men det ska bli kul att höra moteveringen som hon har skrivit. Aldelles nyss satt som och skulle anmäla Micke med.. :) Men de hade ingen blid, så de ska de fixa nån annan dag :) kul :) Kan bli roligt de med :)
//E.




Hej :)
jag har så många planer i mitt liv :)
Men den som är aktuell nu är att jag ska flytta till Åre och jobba :)
Det är en sak som jag alltid velat göra, jag hoppas att jag kan få chansen att uppleva det :)
Jag är redo för att göra det nu ! Jag vill jag vill jag vill !


//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0