....

Hej!
I dag kom jag hem från min vistelse hos Morfar i två veckor.. Det har vart kul men lite jobbigt med. Jag har ett ton tvätt med mig hem och kanske två rena klädesplagg så det känns som om det blir mjukisar i morgon i skolan. Det känns helt rätt! Jag gjorde mitt nationella engelska tal i dag, det gick bra. Jag tycker ju om att prata så jag tyckte de var kul ! Jag hämtade morfar och hans fru vid tåget och sedan åkte vi hem till dom för att jag skulle hämte mina väskor. Jag fick ett jättefint navelsmycke av dom. Det är i guld och hänger det typ nå fjärilar i det. Tack! När jag kom hem så väntade jag på min bror som har brutit benet och sedan så upptäckte jag att min katt har tappat sin klo och det luktade inte så bra! Jag ringde till vetrinären och vi fick en tid kl 19:00 i dag. Innan jag åkte dit så åkte jag coh Johanna till valbo för att fixa hennes internet och för att jag skulle lämna in min dator. Men det skulle ta tre veckor att sätta dit en liten knapp så jag väntar. Sedan släppte johanna av mig hos mamma och bror på vetrinären och de tittar på Felix. Det fanns inget det kunde göra det skulle bara läka. Han tog bort lite mera klobitar och så men inget mer. Sedan så åkte vi hem och jag satte mig med mitt ADHD arbete som ska vara inne v 13 och jag kom en bra bit på vägen i dag! det känns skönt! Nu har jag tittat på Despret och nu ska jag kika på Andra Avenyn på datan.. :) God Natt
//E
                    
ohhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0