Kanariehästar

Hej!
I dag så blev det inge fiske, det blev bilbingo ist. Typ askul, jag och Johanna <3 åkte först och skjutsade hem Michael, sedan förtsatte vi till Karlholm. Det var jätteroligt, det ska bli min och Johannas nya sak som vi ska göra på Söndagar. Det var jag, Johanna, johannas mamma Linda och hennes kompis Pia och johannas mormor och morfar. Och alla stod bredvid varandra, haha, ingen vann men vi hade kul :) Sedan åkte vi och hämtade Michael <3 igen och vi åkte ut till Älgsjön och satt och pratade och johanna åt. Sedan bestämde vi att vi skulle spela fotboll med Christoffer, men Micke skulle på bio med en kompis så då träffade jag och Johanna Christoffer ist... Vi satt och pratade en stund, och Christoffer konstaterade att rökare fryser mera än andra. Nu när jag kom hem så satte jag mig vid datan och tittade på Andra avenyn, jag missade det i tisdags.. jag kommer inte ihåg vad jag gjort då..
Nu sitter jag bara och trökar framför datan... jag borde nog sova, eftersom mamma kommer nog väcka mig i morgon.... men jag kan inte sova, jag är inte trött.
Jag kanske längtar tillbaka till mitt hår där!


//E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort med håret då? :) färgat, klippt? får ses snart gumman!

2009-09-15 @ 13:45:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0