Besviken

Hej!
I dag skulle jag ha åkt till stugan men Michael, Johanna, Christoffer och Frida. I morse så kände jag att jag inte mådde nå bra och sedan gick det bara utför, jag har jätteont i kroppen jag kan knappt ligga ned. Jag är så besviken över att jag inte kunde följa med till stuga jag hade sett fram emot det så länge.. Men man kan ju inte rå för att man blir sjuk, men ändå :) Nu ligger jag i sängen och bara sover jag sover heeeela tiden. I morgon ska jag nog åka till stugan och vara där ett tag och sedan ta med mig Michael hem igen :) för han åkte, jag det var jättebra för jag vill att han ska ha kul även om jag är sjuk. Vi sitter inte ihop :D hehe men nu måste jag sova igen. Om det finns nå plats i sängen för båda mina katter ligger här och myser med mig sjuklingen :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0