Fullt upp

Hej !
Nu är det fullt upp i mitt liv, jag jobbar hela veckan. Det kommer att bli lite jobbigt med tanke på att vi ska till stugan i helgen och det är saker som ska fixas till det men det blir skönt sedan när lönen kommer. I morgon ska ajg jobba i Sätra och det ska bli jättekul, jag ska bara där tills på fredag. I dag var jag i Bomhus och det var väldigt bra. Trevlig personal och väldigt bra barngrupp. I morgon slutar jag klockan 16:30 och sedan ska jag hem med bilen på en gång för mamma ska göra mig en tjänst, och sedan på kvällen ska jag och Michael skjutsa min lillebror till stan för han och en kompis ska gå på bio. Sedan äre bara att åka hem för att tvätta och packa inför helgen. Ja juste jag ska ju promenera i morgon också, jag och Michael har börjat att gå varje dag typ 40-60 min. Det är väldigt skönt då hinner jag lugna ner mig och känner mig utvilad tills jag ska sova. Jag skulle gå på stan med Johanna i morgon men det blev inget eftersom jag skulle hem med bilen och skjutsa Andreas och sedan så skulle hennes pappa kanske behöva jobba över och då skulle lillasyster Ida bli själv och det går ju inte. Men vi bestämmde att vi skulle göra det på Torsdag ist....
Nu ska jag nog lägga mig och mysa med Michael ett tag innan jag slumrar till... <3

//E.

Kommentarer
Postat av: Sandra Arousell

hör av dig någon dag vettja =)

2010-04-29 @ 16:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0