Hemma i kalla sverige...

Hej hej!
Nu är jag hemma i det kalla Sverige igen, jag är här med blandade känslor. Resan hem gick jättebra, men det var frustrerande att vänta i Finland i sex timmar när man är så nära hem. Annars gick det bara bra. Mamma och Michael väntade på mig på arlanda när jag kom där med alla mina väskor. Vad som chokade mig var att jag hade övervikt på min väska när jag åkte hem :) Jag hade 12,5 kilo när jag åkte och så mycket har jag inte köpt tycker jag. Jag hade Lindas nutella som väger 1 kilo men jag skulle iaf inte ha så mycket tycker jag. Men antagligen så hade jag väl fyllt ut min väska ganska bra. Fast jag hade allt för mycket kläder med mig så som alla sa. Men jag ville inte tro på det men bara för att motbevisa som så var jag ju tvungen att använda allt någon gång. haha typiskt mig :) Michael hade en röd ros med sig när jag kom till Sverige, jag har aldrig älskat han mera tror jag. Just då uppsakttade jag han så fruktansvärt mycket, jag har saknat honom sååå mycket. Självklart så har jag saknat min familj också, med allt som har hänt när jag har varit borta. Jaf förlorade min älskade farfar bara några dagar efter att jag hade åkt till Thailnad. Men liver har sin gång och han lever kvar i mig föralltid <3
Nu när jag har varit hemma ett tag så börjar allt gå tillbaka till de vardagliga rutinerna och det är det jag har saknat :)

Nu sitter jag i Julias säng och myser med Tokyo, Sidney och Michael. Vi är kattvakt åt dom tills i morgon, när Julia och Magnus kommer ham från stockholm. Katterna är så mysiga och vill bara gosa hela tiden :) jag funderar på att smuggla hem dom, jag hoppas att Julia och Magnus inte märker :) I morgon börjar jag jobba 07:30 och slutar kl 14:00 då ska jag åka hit och se om Michael har vaknat än och sedan vänta på att Julia ska komma hem så jag kan umgås en stund med henne :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0