Onsdag...

Hej hej!
I morgon ska jag till sjukhuset och ta ut min p-stav, jag är närvös som en gnu asså... jag tycker inte om nålar ska ni veta, jag rätt ut sagt hatar dom. Jag gör allt för att dom inte ska behöva sticka mig men i morgon måste dom bedöva min arm och då vet jag att det kommer att göra ont. Jag har gjort de förr men det gör bara att jag vet att det gör ont. Michael följer med mig som tur är men ändå, det kommer inte gör mindre ont för att han är där :) Jag älskar att han följer med mig och så min älskling <3 men ändå:)
Jag är helt slut i kroppen min förkyldning går åt helt fel håll, jag mådde mycket bättre i går men i dag är min feber uppe i topp igen. Jag går på alvedon när jag ska orka duscha det är fan inte okej :) haha Jag har fått utegångsförbud av min mamma i helgen :) haha jag har bara fått de en gång innan och då gjorde jag nå dumt :)
Jag har fått beviljad permis för att åka hem med Michael om han ska ha något eller om jag ska åka till affären :)
Jag hoppas att det ska hjälpa min kropp att bli frisk, för jag vill inte vara sjuk på sista april. Jag ska försöka att bryta min trend, det är nämligen så att jag alltid är sjuk på sista april. Jag har haft bihålsinflamatin och gått på pencelin och jag har varit dunderförkyld och allt du kan tänka dig. Men de hade jag inte planerat i år, inte för jag hade planerat det dom andra åren heller :)

Hoppas att det går bra i morgon.. håll tummarna för mig :)

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0