Sjuk...

Hej!
Nu ligger jag hemma i det kalla Sverige och är förkyld, det skulle jag aldrig ha blivit i Thailand :) hehe
Igår såg jag en film som jag inte rekomenderar till andra att se men jag måste iaf få berätta om den.
Den heter Närkontakt, den handlar om en psykolog som typ får kontakt med ufon. Jag var skeptisk till filmen redan från början för jag trodde att den skulle vara asdålig. Men asså jag hade fel så j'vla mycket fel. Asså den var inte bra men den var så läskig så jag ville inte sova efter det. Dom använder riktiga inspelningar från den hära psykologen, när hon har satt hennes patienter i hypnos. Asså alla hennes patienter har typ samma problem dom ser nån uggla eller var det är. Asså att de människor typ flippa ur är inte okej. Jag vet inte om det är sant men filminspelingar och ljudupptagningar brukar inte ljuga men jag vet fan inte asså, Jag vet inte om jag vågar tro på det :)

Jaja ja annars händer det inte så mycket i mitt liv nu mera, jag jobbar och sliter och nästa vecka ska jag till sjukhuset, och sen kanske jobba lite mera. Men nu måste jag titta på filmen igen för att få lite perspektiv på det hela... nu när det är ljust ute :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0