bakdag

Hej!
I dag slutade jag tidigt, jag stod och pratade med Johanna en lång stund på parkeringen innan jag åkte hem. Men när jag kom hem så bakade jag bullar för första gången i mitt liv ja alltså som jag bakade dom själv :) jag trodde att det skulle bli katastrof men det blev bra. Efter det så åkte jag och Micke hem till honom för att hämta nåt så han skulle få en gratis pizza på laxen :) sedan så åkte vi hem och åt. Ingen hade lust att laga mat i dag så det blev onyttignt :) Nu på kvällen har vi bara haft det mysigt, tittat på film och gosat :) Men nu blire god natt i samma tid som gamla tanter eftersom jag öppnar i morgon kl 06:00 :) God natt folket :)





Jag är stolt över mitt första försök till bullbak :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0