Fan va bra!

Hej!
Min bil gick igenom besiktningen i dag :) fy fan va skönt. Det blev ju körförbud på den i dag så var mamma in med den i dag och den gick igenom utan nåt alls... sååå skönt att inte behöva tänka på det nå mera. Jag hade stängning i dag tillsammans med Johanna, det var kul. Mina barn tog slut först så jag väntade på henne eftersom hon var min skjuts hem men självklart för att hon skulle med hem och titta på mina nya kläder och vara med mig ett tag till :) Vi umgicks ett tag innan hon skulle hen och äta :) Då gick jag och Micke och hanlade och sedan åt vi mat. Kom nyss hem från att jag hämtade bilen hos mamma eftersom hon skjutsade mig till jobbet för att hon skulla ju in med bilen till stan. Nu vill jag bara sova, jag sov helt okej i går natt men jag har ju fortfarande typ 8 timmar att sova in eftersom jag inte sov något alls mellan söndag och måndag. När jag gick och la mig i går då hade jag varit vaken i 38 timmar :) kul liv :) så därför måste det bli en tidig kväll i dag igen :) I morgon så börjar jag 07:45 och slutar 15:30 så det kommer att bli jättebra :) god natt folket :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0