Första dagen

Hej!
I dag för första dagen som jag jobbade på junfruholmens förskola, och det gick jättebra. Jag öppnade kl 06:00 och det gick briljant :) Jag var så närvös så att jag har inte sovit en ända timme den här natten, så nu är jag ganska urpumpad.. Nu kan jag nog somna ståendes om jag skulle vara tvungen att göra det. Men jag ska försöka hälla mig uppe tills kl 19:00 i alla fall, så det blir lite bra, för jag vill ju inte vakna i morgon på morgon för jag har ju sovmorgon i morgon. Jag stänger i morgon så jag börjar kl 09:00 och så ska jag stänga med Johanna... Det ska bli jättekul, jag skulle ha jobbat med henne hela veckan men mina tider blev ändreade så jag fick vara på en annan avdelning :) men det skulle ha varit jättekul att få jobba med henne men jag trivs bra där jag är nu med :) Michael är just nu på äffären och handlar mat åt oss, och sedan ska han laga den och sedan ska vi äta. Det blig nog köttbullar och mos som blir min matlåda i morgon :) Förutom att jag är trött så är allt bra med mig :) Jag och mamma var till valbo i går för att köpa lite nya kläder som jag ska ha att jobba i :) Det var jättekul, plus att jag fick ett nytt regnställ som jag antagligen kommer att behöva använda den här veckan om det blir regn :) det hoppas jag nu :) Nu ska jag bädda sängen innan Micke kommer ham för det sa han att jag skulle göra innan han kom hem :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0