Göra ingenting dag...

Hej!
I fredags så var jag, Johanna, Michael och Christoffer på bilbingo. Det var utlottning på 100 000 kr, och vi tänkte "va fan vi måste ju försöka". Det hafe gått lite sådär halvdåligt hela tiden men när vi kom till storbingon där man kunnde vinna som dära 100 000 kronorna, så gick det jättebra ! vi vann inget men vi va asnäsa heeela tiden. Jag var tre nummer ifrån att vinna 100 000 kronor.  Men livet ska vara orättvist! 
I går så var jag, Johanna och Michael ett tag på kvällen eller ja i stort sätt hela kvällen :) vi tittade på lite film, Michael och Johanna åt pizza och vi snacka en massa. 
I dag ska jag inte gör någonting, det känns sååå bra. Jag ska kanske göra lite inpulssaker som t.e.x att gå ut och gå om jag känner för det senare i dag. I morgon ska jag, Michael och Johanna in till stan för att titta på kläder och för att köpa pressent till Ida som fyller 7 år på Ondsag :) Sedan sak vi ha en liten filmkväll på kvällen. Det blir nog inte allt för sent för jag ska in och vacsinera Frasse på Tisdag morgon. 

                    

 Min lilla Frasse :)                              Jag :)                     Johanna och Christoffer :)

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0