Gröna Lund

Hej!
I går kom jag, Michael, Johanna och Julia till grönan. Emilia blev sjuk, så hon föjde inte med, det var lite tråkigt men vi hade kul åt henne med. Först tog det oss tre timmar att komma fram, men när vi väl var framme så hade vi jättekul. Jag tyckte att det var lite väl långa köer i början men det avtog fram emot kvällen. Först var det typ en timme sedan på kvällen tog det typ två åkturer bara :) Jag och Julia åkte Insane, de var skit kul, det där pirret som jag söker fick jag :D hehe Men jag fick lite ont i axlarna eftersom selen var lite hård men men det var skitkul :) Johanna som jag har tjatat på henne att hon ska åka exstreme med mig sååå många gånger, igår hände det :) Hon var lite skeptisk mot det i början, nja hon grinade nästan men hon åkte och hon TITTADE. Det som hon aldrig brukar göra i vanliga fall. Vi åt thaimat och hade det trevligt :) mot kvällen så åkte jag, Johanna och Michael bläckfisken och hade jättekul, för hon gjorde så att den snurrade jättemycket. Och satt man själv i en så gick det fort :) Julia var med hennes kompisar och åkte nå annat så vi passade på att åka många gånger :) eftersom hon inte tycker att den är så kul :) Vi kom hem typ 01:20 och sedan så gick jag och sov :) Nu är jag hos Michael och vi ska fira hans pappa i dag, för han fyller 60 år :) Mamma, Pappa och Andreas kommer också :)
I morgon ska jag träffa Lina :D


//E.

Kommentarer
Postat av: Michael E

Du är sååå sööööt emma :)

2010-08-08 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0