jobb, jobb, jobb

Hej!
Det var jättekul i lördags när vi firade Ingvar, mamma, pappa och Andreas kom också dit och det var jättekul :) Michael, Magnus och Daniel hade köpt fyverkerier och det var jättefint. Alla hade trevligt och det var god mat och trevligt sällskap. I söndgs så åkte jag och lämnde tillbaka Lindas bil, till Johanna som skulle till älvkarleby marknad med Emilia och Christoffer. Jag skulle vilja följt med men jag skulle till stan och träffa Lina. Jag åkte och träffade Lina på eftermiddagen och åkte hem vid halv sex. När jag kom hem så la jag mig i sängen och tog det lugnt med Michael :) Nu jobbar jag på Trillingboda den här veckan och det är jättekul, jag trivs jättebra där. Jag skulle vilja vara kvar där hela tiden men det går ju inte men ändå. Jag tycker att det går jättebra men jag är lite trött men det fixar sig. Jag sover lite när jag kommer hem efter jobbet så klarar jag mig hela dagen. Jag har stängning på torsdag men jag kanske ska träffa Malin då det beror lite på vi skulle hörs på tordag :) Annars ska jag träffa Johanna på fredag :) det blir lite när båda jobbar :D men vi ses på fredag iaf :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och gosa ner mig och vänta på Micke som är hemma och gör nåt :) typ äter :D tror jag... I morgon jobb igen :D

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0