Nästan i alla fall

Hej!
I dag skulle vi ha åkt till Gröna Lund, men vi kom inte så långt :) när vi väl kom iväg efter mycket om och men, typ en och en halv timme försenade. När vi åkte på motorvägen mellan Tierp och Månkabo så började bilen låte lite konstigt. Jag sa åt Johanna som körde att svänga in på avfarten till Månkabo och så ställde vi oss på en lite parkering som finns där. Då låt bilen jättekonstigt, den gnisslade och höll på. Då ringde jag till mamma och pappa och dom sa att vi inte skulle åka mera för att vi skulle nog inte komma så mycket längre innan bilen inte ville nå mera alls. Så mamma och pappa kom som två änglar som dom är och bärgade oss hem igen. Vi var hemma kl 16:00 och då var det liite sent att hitta en ny bil och åka då :) Vi släppte av Michael hemma hos honom och sedan fortsatte vi tjejer hem till mig :) När jag, Johanna, Emilia och Julia kom till mig så var vi så hungriga för vi tänkte äta på vägen till grönan men det blev ju inte så. Vi bestämmde oss för att åka och hämta mat, och sedan blev vi kvar hos mig hela kvällen :) Vi gick till bodaskolan och lekte lite nu på kvällen och Emlila tog 22:02 bussen hem :D vi hade jättekul hela dagen i alla fall. Nu blire Gröna Lund i morgon ist. Det ska bli jättekul, jag hoppas att alla håller tummarna för att Johannas bil som var inne på lagning i dag INTE går sönder i morgon :) 

Detta var bara i dag, i måndags så var jag, Johanna och Michael i stan för att köpa present till Johannas lillasyter Ida som fyllde 7 år i går (ons). Jag köpte en jättefin vit klänning med spets och en tjocktröja med nitar på :)
Sedan så åkte vi hem till Johanna och tittade på film :)
I tisdags så hade vi urnedsättning för min älskade farfar, det gick jättebra. Fast jag saknar han otroligt mycket i mitt liv, men jag vet att han finns med mig i allt jag gör. Älskar dig för evigt Farfar <3
Samma dag så var Michael ham för hans pappa fyllde år så han firade honom. På kvällen så träffade jag Julia och vi tog en spontanbesök till Sandra som just har flyttat till radhus. Det var jättefint. Så vi hälsade på henne och hennes tvillingar som hon har i magen :) va stor magen är nu då, god va jag längtar tills dom kommer :D
På onsdagen så var jag in till staden för att mata min Farmors katt, och sedan for jag på kalas för Ida :)

Ja och sedan så hände det som hände i dag, men jag är inte bitter för det, vi ska ju åka i morgon och vi kommer att ha skit kul när vi röjer Grönen :)
nu ska jag lägga mig i sängen och gosa med min pojkvän och sedan sova och vila ut mig tills i morgon :)


        
Här är vi vid bilen när det var lite kaos :)

   

När vi var i stan, så lekate Johanna och Micke lite inna på barnens hus :D

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0