Söndag

Hej!
Det har hänt mycket den här helgen. Det började med att jag och Johanna hade en tjejkväll i fredags, vi färgade håret, ögonbrynen, ögonfransarna, och noppade även ögonbrynen :) Vi hade jättekul, vi trodde för några sekunder att mitt hår hade blivit gult eller vitt. Men det blev bra till slut, tyckte jag men Johannas hår råkade bli svart, det skulle bli mörkt brunt. Men jag tror att det kommer att bli jättefint när hon har tvättat det några gånger:) men det var fint nu med :)

 På lördagen så var jag med famlijen Sköld och spelade golf i makmyra :) Vi firade att Uffe (pappa sköld) har fyllt 50 år :) jag var hos Josefine kl 08:30 och sedan så åkte vi till golfen och började spela lite. Jag har aldrig spelat golf förr, så jag hann slå typ 25 slag innan vi skulle gå ut på banan :) Vi gick nio hål och det tog lite mera än två timmar :) Jag slog 30 slag över par på hela rundan, det tyckte jag var en bra första runda :) Det var kul när det gick bra men annars så var det lite frustrerande :) Uffe sa att han aldrig mera skulle spela gilf med mig för han tyckte att det var så pinsamt när alla var tvungna att gå förbi oss :) Men jag tyckte att det skulle bli min och Uffes lördagförmidddagsaktivitet :) men han var inte så pigg på det :) Efter det så åkte jag och Josefine tillica maxi och sedan hem till henne för att vänta på att vi skulle åka till fiskekrogen i bönan och äta :) Vi åkte dit och mötte upp dom andra vi blev 7 st, det var jättefint där och det var jättegod mat :) tur att dom hade en meny för oss som inte äter fisk :D Det var en jättekul dag, jag var så trött när jag kom hem så jag deckade i soffan och sov ett tag.
På kvällen så gick Michael ut med Kakan och dom var här först så efter att dom, hade åkte så fick jag en lugn och mysig kväll i sängen framför en gamal beckfilm och lite godis för mig själv :)

I dag så var vi ut till Gårdskär och firade min gammelfarmor som fyller 85 år :) det var väldigt trevligt. Trots att jag inte mår hundra :) Nu på kvällen har jag inte gjort något bara tagit det lugnt och inte gjort något alls :) Jag ska lägga upp lite bilder från golfen när jag får dom av Josefine, för självklart så glömde jag min kamera hemma som jag alltid gör när jag har planerat att haft den med mig :) Nu ska jag gosa ner mig i sängen framför en film med min älskling <3

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0