Stängning...

Hej!
I dag så stängde jag förskolan, det var kul, jag tycker att man får mera tid med barnen när inte alla andra är runt omkring. Jag slutade tidigare än vad jag skulle men jag tyckte att det vra mysigt... I går var Frasse ut för fösta gången, och nu så piper han som piplarsson. Men han tycker att det är kul men sedan så sover han i flera timmar. I går så lekte han med Bosse ut under en pall, det var kul att se att dom tycker om varandra. I morgon så börjar jag 07:30 och slutar 16:00 och sedan ska jag in till stan med Johanna på kvällen :) Jag saknar henne, vi har inte träffats på hela veckan. Jag tror att jag ska ringa till henne i dag :D och bara prata :) min lilla plutt <3

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0