Söndag

Hej!
I går var hos Lina när hon fyllde 20 år, Grattis gummsan ! Det var väldigt trevligt, sedan skulle jag till Solo, men det var väldigt mycket folk, och då menar jag väldigt mycket folk. Så jag åkte hem ist, kännde inte att jag orkade stå och vänta i flera timmar för att bara säga hej till Josefine, jag får gå dit en annan helg :) I dag har jag varit på Michaels match och dom vann iaf. Och min älskade pojkvän fick ingen utvisning i dag, vilket var ett stort framsteg. Sedan åkte Michael hem och jag åkte till Jhonny (morfar) för att bestämma lite saker. Sedan så åkte jag ham till Michael och sedan ham till mig. Nu sitter jag i sängen och ska sova nu. God Natt

//E.

Kommentarer
Postat av: Linda

När kommer uppdateringen!

2010-02-26 @ 14:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0