Bilprovningen....

Hej!
I dag följde jag med Johanna in till stan för att vi skulle bisikta hennes mammas bil, det blev en trevlig tur. Fast vi trodde att de skulle sno bilen för oss, för att dom körde iväg med den. Sedan åkte vi till arbetsförmedlingen för att lämna in papper och träffa Julia. Julia och Magnus skulle skriva in sig på af, så då gick jag och Johanna över till Hakan och snackade lite, kul att träffa honom, det har jag inte gjort på ett tag :) Sedan märkte jag och Johanna att hennes parkering gick ut och då åkte hon hem, och jag gick in till af, för att vänta på Julia. Sedan gick vi på stan, tittade på skor och lite allt möjligt. Sedan så åt vi en sallad:d sen snckade vi så länge att klockan blev mycket och jag åkte med bussen hem.
Jag är lite ledsen och besviken eftersom min famlij inte ska åka till Åre i år, känns lite tomt. Vi brukan ju alltid göra det men inte år. Thailand väger väl upp, det men det här är ju nåt som min familj brukar göra.. men men man får väl göra det bästa av snönn vi har nu :D som regelbundna besök till Kungsberget :) !
Jag menar hur kan man inte sakna detta !?




         

Saknar mitt blonda hår, hoppas på att jag kan bleka det ganska mycket i Thailand :)

//E.

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Jättefin bild ;) Älska åre!

2010-02-04 @ 14:28:34
URL: http://writtenwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0