En liten fegis

Hej!
Jag är en liten fegis när det gäller sprutor, jag är livrädd för dom. Jag skulle ha tagit svnininfluenskasprutan i dag men jag vågade inte. På morgonom när jag ringde och pratade med vårdcentralen hade jag besämt mig för att jag skulle ta den, men sedan när dagen gick så ville jag helt enkelt inte. Jag vet inte varför, antagligen för att jag sitter och skrämmer upp mig själv över allt som kan hända. Jag har inte alls gjort mycket i dag, när Michael åkte hem så lagade jag mat och sedan duschade jag, och nu sitter jag här vid datan och bara gör ingenting. Jag ska snart gå till moster Annika och låna bilen för jag ska åka och handla och hämta Michael <3
Så har min dag sett ut :D

//E.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej :) nu har jag börjat blogga igen, om du är nyfiken gå in på sandraheltenkelt.blogg.se

2010-01-13 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0