En vanlig söndag

Hej!
I dag skulle jag har varit med Johanna och vi skulle ha åkt till bodaskolan för att fika och ha en mysig stund. Men det blev inte så, vi skulle ta det en annan dag :) Nu sitter och hos Michael och han är och duschar... sen ska vi hem till mig igen så att jag får äta, sedan i kväll ska vi på bio.. Mysigt :) Jag hoppas att filmen är bra ! I morgon ska jag träffa Lina om jag inte får jobb, vilket jag hoppas att jag får, eftersom jag vill ha lite pengar när jag kommer hem från Thailand. Jag är så avis på Sandra som är där nu, men jag längtar sååå mycket tills vi ska åka.. men det kommer att gå fort med tiden hoppas jag :) Men nu ska jag titta lite på tv :D

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0