Kan inte sova..

Hej!
Jag kan inte sova i dag, jag MÅSTE vända på dygnet lite nu. Ville bara skriva det, nu ska jag äte lite frukt och försöka sova. Michael ska ha datan och han ska spela poker så det blir nog ganska lätt för mig att tappa intresset och somna, får vi hoppas. En konstig sak har hänt, jag har börjat att gilla fotboll och hockey, jag tyckte väl inte illa om det innan men nu tycket jag om det. Men det blir väl så när man har en pojkvän som älskar det, det smittas väl lite skulle jag tro. Jag har gått på hockey två gången på två månader, och det är extremt mycket för mig. Ena gången var väl mera för att jag skulle tilla på Josefine när hon var där och sjöng, men jag tyckte det var kul att titta på matchen också :) och i torsdags så gick jag, Michael, Michaels bror Daniel och hanns tjej Terese på hockey :D Det trodde jag aldrig skulle hända men nu har det gjort det :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0