Längtan

Hej!
Ni fattar inte hur mycket jag längtar tills jag ska åka på semester, och kan det bli med bättre människor eller till en bättre plats ? Nej det kan det inte! Det är Jag, Johanna, Johannas mamma Linda, Johannas pappa Janne, Johannas lillesyster Ida, Johannas storesyster Sandra och Sandras pojkvän Fredrik. Vi kommer att ha så frukstansvärt kul så vi kommer inte att vilja åka hem. Tror jag iaf :) Det som känns så skönt är att jag har min andra familj med mig, så att jag känner mig som hemma iaf, det kommer nog bli lätare då att inte sakna hemmet eftersom det är som att dom är där med mig. Fast Michael kommer jag ju sakna tills jag dör, men jag kommer ju hem iaf :D Men det kommert att bli svårt med tanke på hur mycket vi träffas nu, men det svåraste kommer nog att vara att inte kunne höra hans röst, det är så fruktansvärd dyrt att ringa. Men internet finns ju och datan ska med  så jag får väl titta på han i camen :d hehe Sen tror jag att jag kommer att ha så mycket nytt för mig att jag kanske inte har tid att sakna det vet man aldrig. Men det kommer att bli assvårt iaf :) Att lämna min älskling i tre veckor... :( men men :D

Kan man hitta en veckrare plats att semestra på ?


Kommentarer
Postat av: J

Ha SKITKUL! :D

2010-01-10 @ 10:39:39
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

åh vad härligtmed värme! :O

2010-01-10 @ 11:46:46
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0