Mod

Hej!
I går var jag så modig att ta sprutan i alla fall, det gjorde inte ont men det är inte det jag är rädd för. Det är att nålen ska in i huden och att det ska sprutas in nåt i kroppen. Jag fick väldigt ont i armen och nu kan jag inte sova på vänster sida, min älsklingsida det var lite tråkigt. Jag vaknde på den onda sidan i dag, och det var inte skönt. Ja jag blev ju så klart sjuk av sprutan också, med min optimala otur med sjukdommar. Så nu har jag feber och mår i stort sett som en sunken disktrasa. Men jag älskar livet i alla fall ! Nu är det bara två sprutor kvar tills jag är redo att åka till Thailand, det känns skönt, jag hoppas att det går lika bra att ta dom med. I morgon ska jag och johanna åka till boda på en liten picknick, sen ska jag hem och vila mig. På måndag ska jag ringa och avboka mitt besök på läkarhuset i gävle, för att det skulle kosta min 1500 kr för att ta twinrix sprutorna där, och det kostar mig mellan 900-1000 kr att ta det hemma på vårdcentralen. Sen ska jag till min miroi i veckan också, dir jag blev skickad av arbetsförmedlingen, jag vill inte gå dir, jag vill inte ha hjälp med att söka jobb, jag trivs i min situation som den är nu. Men jag måste ju för att få pengar från af, fast det är totalt onödigt.

Jag var hos Malin i går, det var jättekul att träffa henne nu, jag har inte träffat henne på så länge att jag inte kan komma ihåg hur länge sedan det var :d jag tror det var någon gång när det blev kallt första gången, i typ september :D Vi hade asmycket att prata om iaf, sedan så åt vi tacos och efterätt. Jättemysigt <3

Jag kan inte fatta hur man kan tappa kontakten med så många från skolan som man träffade varje dag innan. Men det är inte för än nu när man inte träffar dom så mycket som man märker att man saknar dom... Men livet är väl så... Träffade Johanna ett tag dag lite sådär på tidigt kvällen, det var väldigt trevligt. Vi snackade om dom dära killarna som håller på att skjuta grönlaser på folk här i Skutskär, kan inte fatta att man skan göra något sådant. Dom borde väl fatta att man kan skada människor med det, där är ju fruktansvårt farligt. Jag tycker att om man är typ 15-16 år gammal så borde man fatta att det är farligt, så bakom flötet kan man väl inte vara ändå. Jag blir lite rädd när man ska gå ute nu, jag menar dom attakerar ju folk bara ändå. Tänk om jag skulle bli träffad i ögat, då är min syn borta för evigt. Bara för några killar ville ha lite kul, SJUKT! 

I kväll blire bara mys med Michael, ska titta på film och bara mysa <3 Orkar inte göra nåt, jag är så trött av att vara så här halvdålig, man blir så utmattad av det. Köpte nys ljus i dag till mitt rum, jag och Michael har typ eldat upp alla, alla håller på att brinna ner helt. Så nu ska jag lägga mig i sängen och bara vara!

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0