Utekväll

Tjenixen!
Min dag började kl 10:00 då ringde klockan och jag skulle gå upp, det gjorde jag inte utan jag låg kvar i sängen och gick upp kl 11 i stället. Jag åt lunch och sedan så gick jag upp för att väcka älsklingen Michael <3 När han hade vaknat låg vi kvar och myste ett tag innan vi åkte till äffären. När vi kom hem igen så tittade vi på en dokumentär om en snubbe som heter Jim Jones och som flyttade ner en massa folk ner till Sydamerika för att han trodde att det var folk som ville göra dom illa. Detta var en religös sekt som byggades upp på 1960-talet. Jim fick sedan 909 människor och dricka gift för att dom skulle få dö i frid, han sa "Om vi inte kan leva i frid, så ska vi kunna dö i frid". Sjuk snubbe! Men han fick i alla fall dessa människor att ta självmord, och många mammor dödade sina barn. Det var ca 200 barn som dog den dagen den 18 nov 1978. De tittade vi på i alla fall, väldigt intressant tycker jag. Sedan så började jag göra min i ordning för jag skulle in till stan med Johanna <3 och äta på Church Street i dag. Det blev en väldigt mysik kväll, med mycket skratt och glada minnen. Nu sitter jag i sängen och har lite små ont i huvudet, och är ganska trött. Men det har varit en väldigt lyckad dag i dag, jag är väldogt nöjd! Nu ska jag bara lägga mig i sängen och mysa med Michael <3

//E.

Det är typ sex veckor kvar tills jag åker till Thailand!

Saknar mitt blonda hår, ska försöka få det lite ljusare i Tahilnad :) hoppas på framgång !


Kommentarer
Postat av: sandra

åker om 2 dagar jag ;) hehe, men du, så mycket bleks det inte i thailand när du är brunhårig så du vet =)

2010-01-28 @ 13:40:20
Postat av: norling

kul att du börjar skriva igen:)

2010-01-28 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0