förbannad....

Hej!
Nu är jag sååå L*VLA förbannad, jag sitter och tittar på nåt program på tv, den var nån rådanre som kom in i en affär och slog ner en kille som var döv och mentalt efterbliven. Han hörde honom inte ens han bara slog han i bakhuvudet med ett däckjärn. Jag kan spricka av ilska just nu. Sedan var den nån annan snubbe som gav sig på en herre i rullstol. Fy fan vilka människor det finns i världen.  Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, att en människa kan bete sig som en j*vla idiot och sedan kommer undan med ÄR inte rätt !

Men till något mera kärleksfullt, vi skaffade en ny katt i dag som heter Frans man kallas för Frasse. Han är svart och vit och är 13 veckor. Han är sååå söt så jag skulle kunna äte upp honom. Bosse och Findus tycker att han är väldigt läskig men han har gjort sig hemma hos oss nu. Han sov i min famn i dag och jag ville inte åka men jag var tvungen. I morgon ska jag, Michael, Johanna, Christoffer och kanske Emlilia åka på bilbingo. Det ska bli jättekul för det var länge sedan vi gjorde det, och jag har inte trättaf så många denna vecka för att jag har ju jobbat 14-22 men några övertidstimmar.. Så mitt sociala liv har inte fungerat denna vecka. Så det ska bli jättekul ! Nu måste jag sova, för Johanna kommer i morgon och då vill jag vara pigg och kry :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0