Fredag i stugan

Hej!
Jag mår en lite gnutta bättre men jag är fortfarande sjuk, men nu är ju Michael sjuk också men han mår väl okej. I dag har vi sovit länge för den var den ända natten som jag har sovit i sammanhängande timmar. I går och i förrgår sov jag bara typ en timme tillsammans. Men nu när jag kunnde sova så sov jag. Sedan har jag och Michael solat lite ty en timme, men det var för varmt att var ute mitt på dagen. Här har det varit 30 grader i skuggan och då kände vi att vi inte ville ligga i solen då..
I morgon blir det hemfärd för att hjälpa mamma att baka och städa inför min fördelsedag på söndag :) Sedan på kvällen ska vi till Christoffer och grilla :) och bada i hans pool :)


Snart är vi hemma med dig i två dagar :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0