Jobb

Hej!
Jag har inte kunnat skriva något på någon dag nu för att jag har varit hos min morfar och varit attvakt, och han internet suger. Men i onsdags så spelade jag, Micke, Christoffer och Johanna miniglf. Det var jättelånge sedan jag spelade det, men det var kul. Detta var plaseringen:
1. Michael
2. Christoffer
3. Johanna
4. Emma
haha det kunde man ju ana... att jag skulle komma sist va. Jag hade liiite för mycket självförstroende innan jag började spela men det försvann ganska snabbt. På kvällen så åkte jag, pappa, Micke, Jacob och Andreas till löhammar för att titta på en gräsbanetävling. Det var jättekul, det var första gången Micke va på en sådan så det var kul. Dock så gick det inte så bra för dom som åkte för vår klubb, men det var kul att titta på :)
I torsdags så åkte jag och Michael på hans halkbana i Östhammar, det gick jättebra. Han var den ända som hade alla rätt på nåt papper, och sedan fick han jättemycket beröm av han som höll i det. Det är jättekul, jag är så stolt över honom <3 På kvällen gjorde vi inte så mycket, eller jo vi åt hemma hos Micke med hans famlij. Den tacosen var efterlängtad efter 4 timmars väntan med bara en liten skål med fil. Eller det var fan mera än timmar, vi åkte kl 11:45 och kom hem 18:00 så ni kan förstå att jag var hungrig. I dag så jobbade jag på mejan från kl 9-18. Det var kul för jag fick lära mig en ny sak, jag fick stå med Jessica vid pallroboten. Så nu kan jag det med, inte allt med mycket. När jag kom hem så hämtade pappa mig i centrum och sedan åkte jag hem för att hämta lite saker som Micke ville ha hem till sig. Sedan åkte jag dit, och träffade honom i typ 15 min, och sedan gick han till Fredrik och nu är dom i stan och ska gå ut. Jag sitter i soffan med pappa och kollar på något som båda vill se. Jag är väldigt trött så jag kommer nog att somna tidigt i dag:)
Nu ska jag titta på tv:)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0