Lördag

Hej!
I dag så vaknade jag kl 09:00 men jag klev inte ur sängen förr än typ vid tre. Jo jag gick ner och hämtade frukost vid halv tio, sedan har jag legat i sängen och tittat på tv. Jag har inte haft tv på rummet på typ två veckor nu eftersom jag och Micke var så smarta att vi glömde programkortet i Furudal. Så Ingegerd fick skicka tillbaka det till oss. Så jag tittade mest bara för att jag kunde annars hade jag gått upp. Men Lina ringde och då låg jag och pratade med henne i typ en timme. Sedan ringde Johanna så snackade jag med henne i tyo en och en halv timme kanske, sedan så gick jag upp och klädde på mig, precis när jag hade gosat in mig med en soppa i sängen så rinde Michael och jag skulle hämta honom vid bussen. Sedan så åkte vi hem till Michael nu på kvällen, och nu är vi tillbaka hos mig. Vi ska sova i min säng för första gången på jättelänge. Vi har ju sovit nera i källaren förr för att det har varit så varmt här uppe, men nu kan man inte klaga på att det är varmt ute för tusan. Nu kommer den svenska sommaren tillbaka. (fy fan) Men nu ska jag nog sova, god natt :)!

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0