Lördag...

Hej!
I dag sov jag jättelänge ända till kl 12 haha... Jag var jättetröt..
Sedan så åkte vi hem till Michael, så att han skulle få måla klart grunden till huset.. Men när han skulle börja på baksidan så blev vi attakerade av bin så han var tvungen att sluta.. jag såg dom först och tänlte "oj det var många bin på ett och samma ställe" Men jag tänkte inte mera på det eftersom det var vid taket och Michael målade längst ner på huset men helt plötsligt så skrek Micke "Ajj" och sedan sprang både han och jag.. :) 
När han inte kunde måla mera så åkte vi hem till mig och grillade, pappa ville ha en så kallad "svetskväll". Han ville svetsa ihop familjen han tycker väl att vi inte träffas alla tillsammans tillräckligt mycket. Så vi grillade kyckling, och sedan så spelade vi kkubb.. Jag och pappa har kommit överens om att kubb numera är ett "skitspel"! I morgon kanske vi ska till brämmen jag, Johanna, Michael, Emilia och någa till :) Jag och Micke måste se i morgon bara om Mickes rygg och mina axlar har blivit bruna ist för röda, om dom är bruna så kan vi följa med. Men om dom är röda så vill jag inte att vi ska bränna oss mera :)
Nu ska jag sitta på film med Michael <3 och sedan blir det god natt :)

//E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0