Måndag

Hej!
Dagen började med att Michaels mamma ringde och väckte oss, eller Micke iaf för jag hade varit vaken ett tag. Gick upp och åt frukost, sen skjutsade min mamma oss till Micke. Därifrån så åkte vi till Tierp för att lämna in deras dator för den hade tydligen börjat krångla. När vi kom hem så gjorde vi inget alls en stund innan vi åkte till affären och apoteket. Där träffade vi Johanna som hade varit på vårdcentralen för sin förkyldning. Jag hoppas att den släpper så att hon kan spela minigolf med oss :)
(Ja Christoffer du får jättegärna spela minigolf med oss om du vill...)
Sedan åt vi lunsch och efter det så myste vi ett tag på altanen i solen. vis 18 tiden så åkte Micke hem och jag åkte till Linda. Det var jättekul att träffa henne, vi pratade om allt från himmel och jord. Tänk att man kan ha så mycket att prata om, ja men det var riktig kul iaf. Det måste vi göra om Linda! :) Jag kom nyss hem efter att ha hämtat Michael och ätit min middag som blev en besvikelse. Det skulle bli potatis och kyckling men sedan så fanns det inget hemma. Så det blev en fyssak från macken, som inte var särskilt god men den dög, för jag var så hungrig.. Nu ska jag bara lägga mig ner och mysa med Micke ett tag innan jag somnat. I morgon ska jag träffa Sandra :) Det ska bli jättekul det var ett tag sedan nu eftersom jag har varit i stugan i två veckor. Så det ser jag fram emot..

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0