Sista dagen i stugan...

Hej!
Nu är det sista dagen i stugan det är lite sorligt.. Men jag tycker samtidigt att det ska bli skönt att komma hem, jag saknar min famlij, speciellt min bror Andreas. Jag saknar honom såååå mycket, det ska bli jättekul att träffa honom i morgon... Nu är Michael och Johanna nera och badar och jag sitter vid datan och Christoffer gick nyss och la sig. Den här helgen har vi ätit gott, spelat kubb och bara haft det jätte trevligt. Vi gjorde ett vad när vi spelade kubb igår... Vi spelade tjerjerna mot killarna, och dom som förlorade skulle bli nersprutade av vinnarna med vettenslangen, och det vattnet är typ 7 grader. Haha vi spelade till 2-2 i går kväll men det blev för mycker knott och mygg ute för att vi skulle kunna fortsätta. Så vi spelade klart i dag och det var självklart jag och Johanna som vann :) så vi spolade ner dom med glädje :) Nu kom Johanna och Michael tillbaka så nu ska jag umgås med som lite innan jag ska sova :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0