Söndag natt

Hej!
jag och Michael kunde inte följa med i dag till brämmen, jag hade jätteont i halsen när jag vaknade och Michael är forfarande röd på ryggen. Det visade sig att Johanna inte heller förljde med för att hon hade ont i sina bihålor. Gud jag tycker såå synd om henne det är inte kul att ha ont i bihålorna. Det gör jätteont. Hoppas att hon blir bättre tills i veckan så att vi kan ses nån dag, tänkte att vi kanske skulle spela minigolf om hon är på :) jag har inte pratat med henne än men det ska jag göra i morgon.. Vill inte ringa och väcka hela huset nu när hon inte har någon fungerande mobil...
Min dag bestod av att vara väldigt tråkig fram tills vi kom på att tvätta bilen, men det gick inte så bra. För det mesta har vi i dag suttit och titta på tv och bara umgåtts... jag skulle ha träffat Linda i dag när hon kom hem från nyköping tror jag att det var. Men det blev lite sent så vi bestämde att vi skulle ses i morgon i stället. Det ska bli jättekul, jag har inte träffat henne på jättelänge.. Jag ser verkligen fram emot det... Det är konstigt hur många kompisar man tappar kontakten med under åren. Det finns så många jag skulle vilja ha kvar som mina närmsta vänner, men jag antar att "sånt är livet" Men det betyder inte att man inte kan ta upp kontakten igen och skapa ny och bättre minnen :)

//E.

Kommentarer
Postat av: norling

om ni vill så spelar jag gärna minigolf med er

2010-07-19 @ 11:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0