Tillbaka i stugan

Hej!
Nu är jag tillbaka i stugan och därmed kan jag inte lägga upp några bilder från mitt kalas eller här ifrån stugan.. det får vänta tills jag kommer hem... Vi kom fram igår kl halv tio typ, diskade och sedan så la vi oss och tittade på tv en stund. I dag sov vi jättelänge vi gick inte upp förr än kl tolv. Sedan så åkte vi till affären och handlade mjölk och tacodipp till mig :) Sedan så bar det av hem för att lägga sig i solen och glassa lite... Det var 31 grader i skuggan här i dag så vi blev så trötta av att vara ute så vi tog en liten tupplur på eftermiddagen :)
Vi lagade mat och sedan planterade jag blommor och Michael diskade... Nu äre fotboll och nu blire chips för mig :D

//E.

Kommentarer
Postat av: johanna

Neej, var är min hälsning =(?

2010-07-07 @ 17:39:50
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-07-07 @ 18:03:19
URL: http://gustafsson.blogg.se/
Postat av: DENISE

vad händer hos dig idag?:) kram!

2010-07-07 @ 18:29:37
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Emma

hos mig händer det inte så mycket, det är semester, lite sola och bara njuta av livet :)

2010-07-07 @ 22:50:11
Postat av: Emma

Tackar ja det ska jag göra,,,



Johanna, förlåt att jag glömde din hälsning men nu fick du en :)

2010-07-07 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0