Tisdag

Hej!
Dagen började med att jag åkte till Gävle för att träffa Sandra, Vi gick en stund på stan och sedan skulle vi äta lunch. Vi tog ett relativt nytt cafe, jag har ätit där med Johanna en gång men nu prövade jag en annan mat. Det hette typ "cafe pazza" eller nåt, jag åt bakad potatis med kycklingröra och Sandra tog en kycklingsallad. Min mat var jättegod, det var curry och det älskar ju jag. Sandras såg också god ut, men jag åt den förra gången så jag ville prova nå nytt. Sedan så gick vi hem till henne och satt och pratade ett tag innan mamma ringde och jag var tvungen att åka hem. Alexandra föller år i dag "Gratts" Och då skulle vi åka direkt till henne. Men det var jättekul att träffa Sandra i dag, och gud vad hennes mage har växt. Dom växer där inne dom små :) Jag längtar tills som kommer ut :) Sedan åkte vi till Kågbo där Alexandra bor, Vi fick en jättegod pasatasallad och sedan ficka med mycket olika saker att välja på. Vi hämtade upp Micke på vägen hem och sedan så åkte vi och träffade Johanna.
Nu har vi nyss ätit och nu ska vi titta på nån dålig film som Michael ville titta på. Den verkar asdryg :) men vad gör man inte för kärleken, dock ska vi bara titta tio minuter.. haha :)
I morgon ska jag, Johanna, Christoffer och Micke spela minigolf, det ska bli jättekul, jag har inte spelat det på evigheter..

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0