Värmen

Hej!
I dag har det varit jättevarmt här, och då menar jag jättevarmt. Det har varit typ 35 grader i skuggan, och det gick inte äns att ligga och sola utan att bli alldeles svettig. Men det var lite skönt, för då kan jag drömma mig lite tillbaka till Thailand.. :) Annars har jag inte gjort så mycket i dag, vi har vattnat alla blommor som vi gör varje dag :) sedan så åkte vi och handlade och sedan så solade jag lite. Vi tvättade bilen i går, den blev inte så mycket renare eftersom vi inte hade semsskin att torka den med. men men det är ju tanken som räknas.
Nu i kväll tittade vi på fotboll och jag börjar att tycka att det är roligare och roligare för varje gång. lite konstigt eftersom jag inte alls tyckte om det förr, men det blir väl så när man har en kille som tittar oavbrutet :)
I morgon skulle Michael ha klippt gräset men det ville han göra när det skulle bli sol så att han skulle få lite färg och det skulle bli lite molnigt i morgon.. oj jag glömde nästan Michael kom idag på att han glömde att ge mig en sak när jag fyllde, jag fick 5 timmar fri massage att desponera ut hur jag ville :) hur fantastiskt är inte det :) Det ska jag verkligen utnyttja :) haha
Jag sa att jag skulle ta två timmar under fotbollen men det fanns vissa regler sa han då:) hehe

Förlåt att jag glömde din hälsning :)
Jag solar lite åt dig med, blir du nå brunare?:)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0