Fallens dag och måndag

I går var det fallens dag i älvkareby, jag, mamma, Andreas och Michael var där och tittade :)

Här är Andreas, Michael och mamma när dom precis hade släppt på vattnet...



 Här kommer Michael med sin frukost i högsta hugg :)


Min älskade bror när han inte tyckte att vi såg tillräckligt bra då bytte han plats :)



Sedan i dag (måndag) så träffade jag, Johanna, Michael, Emilia och Julia. Vi satt och fikade och åt i flera timmar, jag tror att alla skrattade så att vi grindade när vi pratde om gamla saker som vi gjort :) Det var asmysigt, det är sådana stunder men verkligen fattar hur mycket ens vänner betyder för en. Att dom kan få en att skaratta så mycket är helt otroligt :) Love you all !! <3

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0