Onsdag i stugan

Hej!
I dag har det bara regnat och inte varit nå kul väder alls, jag har smittat ner Michael så nu har han också ont i halsen. Så nu sitter vi här två sjuklingar och bara slappar, men det är väl bra att båda är sjuk så ingen behöver ha tråkigt :)
Nu har vi just ätit och det blev inte som jag tänkt mig,det skulle bli lövbiff och potatis men det blev pizza från affären. För att lövbiffen var jätteäcklig och grå.
Nu sitter vi i soffan och ska titta på film och mysa....

Regniga och lite sjuka hälsningar till dig Johanna från mig och Michael <3

//E.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad jag jag blir när jag ser att du/ni skrivit :) <3<3<3

2010-07-01 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0