Tisdag i stugan

Hej !

I dag har vi inte gjort ett skit, precis som det ska vara när man är här:) Jag vaknade kl 06:00 och trodde att klockan var typ 10 och sa att vi var tvunga att gå upp nu, att vi inte skulle sova bort hela dagen men det var ju inte sant. Så vi somnade om igen, för att sedan vakna kl 10 :) efter det så gick vi ut och tog en fika på bryggan och sedan gick vi upp och sola på stutsmattan :)
Nu har vi varit ner på affären och nu tittar Michael på fotboll :) jag stortrivs här, jag vil vara här heeela sommaren :)
jag prövade att lägga upp bilder i dag igen men det vill inte funka med mig, så jag gör det när jag kommer hem ist =)

Skylten är i pruduktion ;)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0