7 dagar

Hej!
I dag är det en vecka kvar tills jag åker till Thailand.. det ska bli så kul :) Jag var in till stan med mamma i måndags och köpte en systemkamera och en resväcka som jag ska ha med mig :) Den är ganska stor min väska, men jag hoppas att den räcker till. I dag var jag med Johanna, vi åkte in till stan och fikade, det som vi inte har gjort på ett bra tag. Sedan åkte vi hem till Ä-by och var ett tag med Michael. Sedan skjutsade jag hem Johanna som fortsatte till Hakan.
ååhh vad jag längtar tills vi åker nu, jag kan knappt bärja mig, tiden har gått så fort och snart är ajg i Thailand och njuter av solen. Jag kommer att ha datorn med mig så att jag kan ladda upp bilder och fortsätta skreva blogg när jag är där. Nu ska jag kika lite mera på tv och sedan väntar sängen på mig :)
//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0