Kho Samui

Hej hej!
Nu är vi på den tredje och sista ön i vår öluffning. Vi vra först på Kho tao och det var helt underbart, där bodde vi på någon slags spa resort. Om ni förställer er ett tarzanhus fast 100 gånger lyxigare så bodde vi. Det var allstå mitt djungeln :) tre stora pooler och resurang vid vattnet. Gratis snorkelutrustning, gratis thai massage. Gratis internet som inte fungerade för mig men ändå.. Ville inte åka därifrån :)
Sedan åkte vi till Kho pangng där bodde vi på ett hotell som hette Palita Lodge, helt fantastiskt fint. Snövita stränder och bara mysigt.. Jag och johanna hade typ 100 meter till stranden. Där gick Johanna och Fredrik på thaiboxning medans jag, Linda, Janne, Sandra och Ida gick på stan och åt :) Sandra och Fredrik hade lite problem med nyckeln för den låg i receptionen som trängde kl 22 och vi kom tillbaka kl 22:05 :D Så dom fick slagga på våran extrasäng :)
Nu är vi på den sista ön, här bor vi helt underbart också, tre meter till poolen, 10 meter till vattnet och sist men inte minst 5 meter till frukosten :) Det är så fint allt ihopa.. det är konstigt att men ska åka hem snart men änså skönt att komma hem. Det känns som om vi vart här i typ en månad redan :) tidan har gått så fort men det är för att vi har gjort så mycket. Vi har snorklat men typ tusentals fiskar på en båttut som vet några timmar lång :) helt fantasktiskt, jag var jätterädd i början men det var jättekul.. :)
Jag trodde inte att jag skulle köpa så mycket saker men det har jag gjort, inte så mycket åt mig men åt andra. Jag har inte allt för mycket pengar så dom som jag inte har köpt till förlåt.. :)
Vi ska rida på elefanter ch sådant någon dag jag tror att det blir på Torsdag:)
jag har hemlängtan men jag klarar mig... Trivs jättebra här nere :)

Till farfar
Jag hoppas att du har det bra där du är nu, jag njuter av min semester så som du sa att jag skulle göra. Och jag gör allt det som du ville att jag skulle göra. Jag saknar dig som tusan men jag vet att du vilar i frid nu.
Du kommer alltid att finns i mitt hjärta och en stor del av dig lever kvar i mig, jag lovar att mina barn kommer att få höra om vem du var som person och vad dom går miste om genom att inte träffa dig..
Älskade farfar vila i frid <3


//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0