Söndag

Hej!
Nu har jag precis kommit hem till Michael och slog mig ner vid datan medans han ska duscha. Sedan ska vi gå och köpa mat och sen hem för att baka en kaka. Blir nog bara tv i kväll. I går så träffade jag Sandra och Johanna för att vi skulle fika. Sedan kom Julia förbi och fikade med oss... Det var en mycket trevlig och mysig stund :) Det var väääldigt länge sedan vi var samlada alla frya :) Sedan så tog jag och Johanna bussen hem, som vi inte har gjort på tusen år. Men i alla fall, så åkte jag och Michael in på bio på kvällen och såg Shutter Isalnd. Den var asbra, trodde att den skulle vara sådär men det va väldigt bra!

En tänke som slog mig i dag var att man kan inte bry sig om människor i sin omgivning för mycket. En person som har funnits i din omgivning kan vara borta på en sekunt och ta vara på alla chanser du får med olika personer. Skjut inte dina vänner och familj åt sidan. Håll kvar vid vänner som betyder och som du vill ha i ditt liv. Allt kan förändras på ett ögonblick.

Vila i frid Johan Eriksson!

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0