Thailand

Hej
Nu sitter jag på en resturnag i thailand i närheten av där vi bor i Ban Hua Yang... Dom var snälla och vi fick sitta pp deras internet på våra datorer.. :) jag har det jättebra, det är 38 grader varmt och klockan är 23:00... I morgon ska vi åka ut och snorkla och sedan på fredag bär det av till öarna som vi ska åka runt på.. Vi kommer tillbaka den 25... och då har vi fyra dagar kvar tills vi åker hem... Vi åker på natten den 29 och anländer till Stockholm 13:30 på tisdagen den 30:de... Jag kan inte bärja mig tills jag kommer hem men jag vill inte hem just nu... Det är en konstig känsla att vilja hem så mycket för att jag saknar Michael och familjen.. Men att ändå inte vill åka härifrån... jag vill vara hemma och stötta min familj i det som går igenom nu när min farfar gick bort nu i helgen.. Saknar han så otrolihgt mcyket.. :)

//E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0