Onsdag

Hej!
I morse var jag till vårdcentralen och nu har jag urinvägsinfektion IGEN! Jag hatar att ha det :) men jag har fått antibeotika nu så det ska bli bra.. :) Sedan så åkte jag och Michael in till stan för att vi skulle till banken. Sedan så skulle vi hem till honom men det blev lite sent eftersom vi tog en tur in på det nyöppnade Willys... Så då åkte vi hem till mig och åt ist, sedan så satte vi oss i solen på min altan och myste ett tag. Sedan spelade vi lite fotboll men det blev inte länge för jag orkade inte.. Nu sitter jag hemma hos Michael vid han dator medans han är ute och staplar ved men hans pappa. Men nu har Unge mödrar börjat så nu måste jag sluta :)
Jag pratade med Sandra på msn och hon och Mattias skulle ha en myskväll och nu bestämmade jag mig för att jag också skulle ha det med eller utan Michael :) vera sig han vill eller inte :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0