Söndag

Hej!
I fredags var jag och Johanna och åt på Church Street Saloon, och det var jättemysigt. När vi skulle åka hem så råkade parkeringshuset som vi hade min bil i, det råkade vara stängt. Jag fick lite panik och sedan så gick jag och johanna in igenom waynes och åkte ut. Det fanns en knapp nere vid porten som gjorde så att porten öppnades.
Så då var det problemet löst!
I går var jag och Michael hem till honom och åt, jag åt tacos och Micke åt korv med bröd.. Sedan så åkte vi hem till mig och min sjuka familj. I dag så var jag, Johanna, Michael och Christoffer och hade picknick i boulongern i det gröna. Det var väldigt kul, solen tittade till och med fram på oss ett tag. Sedan åkte vi hem för att Christoffer skulle hem för han skulle på fotboll :)
I morgon ska jag och Michael till miroi och sedan ska jag på min första fotbollsmatch, det ska bli kul.
Det får jag skriva om i morgon.. :)



//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0