åter måndag igen

Hej!
Helgen har gått jättebra, i går så spelade jag och Johanna Bingolotto men vi hade ingen framgång. Eller jo Johanna vann en ny lott :) Så nästa helg ska vi spela på guld kvällen :) så får vi se om vi vinner något då. Men då måste vi skynda oss hem från stugan. Vi har nästan bestämt att det ska bli Jag, Michael, Johanna Emilia och Chritoffer som ska spela bingolotto varje söndag :) det är billigare än att gå och fika :D det är en briliant ide tycker jag :) Det är kul och man kan umgås samtidigt :) I går så köpte jag färg till min hall som jag ska måla om, och den ommålningen ska börja i dag, efter att jag har varit hos Johanna en sväng :) Jag kanske får börja själv om Michael vill åka hem till sig och äta. Han brukar göra det men i dag har han nämligen ingen bil så vi får se med den saken. Nu ska jag sluta skriva för nu behövs jag där nere :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0