ta dig i kragen

Hej!
Jag började inte att måla i går, nu måste jag göra det. Jag orkade helt enkelt inte gör något alls. Jo Michael tvingade ut mig på en primenad på kvällen men mera gjorde inte jag. Nu får jag ta mig i kragen och börja måla i dag :) Jag tror att det kommer att bli jättefint :) Nej så det var väl det jag gjorde igår, jag låg i sängen största delen av tiden och sedan tog jag en promenad med älskling <3 Jag ville inte alls gå upp i morse, jag var jättetrött, Michael skjutsade mig till jobbet eftersom mamma har mitt busskort. Sedan kom jag på att jag inte heller kommer hem så nu måste han komma och hämta mig också :) Sedan blir det bara hem och måla :D Jag hoppas att vi ska kunna få klart det på typ tre dagar eller så :) För på fredag så åker vi till stugan :D
Nu måste jag äta och rasta :D

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0