Andra dagen

hej!
I dag mår jag jättebra, jag är på bra humör jag är nästan inge hungrig. Jag har helt enkelt en bra dag :) Jag hoppas att det håller i sig tills jag ska på personalmöte i kväll. I går var ingen bra dag, jag var helt slut för att jag inte äter något utan bara soppa. Jag såg ingen mening med livet, tills Michael kom och myste med mig och sedan drog han upp mig ur sängen och tvingade i mig soppan och sedan ut på en promenad. Det var jättegullit av han, jag älskar han sååååå mycket min älskling <3 Jag hade nog legat kvar i sängen och sedan gått och köpt en kebab om han inte hade funnits :) Nej jag tror att jag ska köpa blommor åt han när jag är på väg hem för att visa att jag uppskattar honom :) I kväll hoppas jag att vi kan gå en liten promenad igen, det var så mysigt att gå med han, vi fick tid att prata och bara vara han och jag och det älskar jag :) Då känner jag att jag är precis där jag ska vara i mitt liv just nu. Då inser jag att jag måste vara tacksam över mitt liv och hur jag har det ist för att gå och klaga :)
Nu ska jag sätta mig i personalrummet och läsa tidningen :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0