Äntligen fredag!

hej!
Nu är det äntligen fredag, den här veckan har gått bra med tanke på att jag bara ätit soppa hela veckan. Men jag hoppas att helgen inte blir så jobbig, jag har en känsla av att dom i min familj vill köpa godis och det får ju inte jag. Men om några veckor så får jag göra det :) Det ser jag ifram emot, men jag ser fram emot en hälsosammare verison av mig också :) Jag har ingen sockersug längre, jag är inte lika hungrig som förr och jag blir mätt på mina soppor :) Jag var hemma från jobbet i går, men nu är jag här igen. Jag var även på hockey i går med Andreas. Det var jättekul, jag tycker om att göra saker med min lillebror som jag älskar mera än nåt annat <3
I dag så ska Michael ta bussen in till mig när jag slutar och sedan ska vi åka till valbo och nyta mitt headset, för det galppar och sedan kanske fast bara kanske ska vi köpa rosa färg till min hall. På så sätt kanske jag kan hålla mig sysselsatt under helgen och inte tänka på mat eller godis :) Jag träffade Johanna igår också, vi åkte ut till älgsjön och myste ett tag. Vi pratade och prtade vi så ut som två gamla tanter i rullstolar, och vi kom fram till att vi lyssnar på en musik som numera kallas "hiprock" (något som sopntat slang ur mig).. haha Det var jättekul att träffa henne vi ska ses i helgen med fast då ska Michael och Christoffer också vara med :) Då ska vi titta på film och äta mat. Ja eller dom ska äta mat :) Nu ska är min rsat slut snar jag ska gå till personalrummet och sukta efter fredagsfikat som står det ett tag innan jag går ner och jobbar igen :)





Saknar sommaren som tusan :) Jag vill tillbaka !!!!!!!

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0