Date med älskling

hej!
I går så hade jag och Michael en date, vi var på hockey. Han hämtade mig efter jobbet, och sedan så åkte vi till miroi och sedan hem. På kvällen så gick vi på hockey, jag hade glömt hur kul de var att gå på det. Jag ska nog gå med Andreas nästa torsdag:) Men jag vet inte... I dag ska jag träffa Johanna (äntligen) vi ska ner på stan och fika, och sedan ska vi hem till Julia och säga hej då eftersom hon åker i morgon tydligen. Sedan ska jag nog hem och sova, för i morgon ska jag åka med Michaels mamma och Therese till Michaels kusin och ha en tjejdag :) Det ska bli jättekul :) Michael ska skjutsa oss dit för hon bor ganska lågnt bort fast nu kommer jag inte på vad det heter. Kanske sandby eller jag vet inte... hehe
Nu hinner jag inte skriva nå mera kom lite sent till datan i dag :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0